Info
Zakończyliśmy zapisy.
Obowiązują zapisy przez mail na adres zapisy@wrocenter.pl; trwają do 3 listopada.
Biosonologia jest nauką stworzoną przez Domenico Sciajno, wykładowcę turyńskiej akademii muzycznej i artystę działającego w obszarze muzyki elektronicznej. Wyrasta z fascynacji fenomenem dźwięku i charakterystyką fal dźwiękowych. Powstała w wyniku multidyscyplinarnych poszukiwań i współpracy ośrodków badawczych z Włoch, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii oraz Finlandii.
Terapia dźwiękiem, oparta na stymulacji ciała falami o bardzo precyzyjnych częstotliwościach, znajdujących przełożenie na sposób funkcjonowania poszczególnych organów ciała, w tym mózgu.
Aleksandra Kotecka od 2004 r. współpracuje z Teatrem ZAR. Brała udział w powstawaniu spektakli: „Ewangelie dzieciństwa“, „Cesarskie cięcie”, „Anhelli. Wołanie” oraz „Armine, Sister”. Autorka i współautorka muzyki do filmów oraz spektakli w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Twórczyni studia produkcji muzycznej Foxterrier Production. Zajmuje się polifonicznym śpiewem gruzińskim, nad którym pracuje zarówno podczas wypraw źródłowych, jak i w ramach własnych poszukiwań. Wspólnie z Tomaszem Wierzbowskim tworzy linię muzyczną spektaklu Teatru ZAR „Anhelli. Skowyt”, a także prowadzi projekt pracy nad polifonicznymi pieśniami gruzińskimi. Zajmuje się muzyką prawosławia, którą poznawała we Lwowie, Sankt Petersburgu i Supraślu. Efektami swoich poszukiwań dzieli się podczas warsztatów. Od 2019 prowadzi we Wrocławiu cykle rocznych warsztatów laboratoryjnej pracy VoiceLAB. Od 2020 ten program warsztatowy jest częścią francuskiego programu Qualiopi. Bada wpływ technik relaksacyjnych na pracę performera. Od lat fascynuje się dźwiękiem, jego fizyczną naturą oraz nieskończonym potencjałem. W 2019 zaczęła współpracę z Biosonology Institute Art in Listening Accademy w Turynie. W 2022 ukończyła kurs uprawniający do pracy jako terapeuta dźwięku w nurcie stymulacji biosonologicznej.